Lördag i Öa.


Jag är uppväxt i en stor familj, mamma, pappa och åtta syskon.
Det var min vardag medans jag bodde hemma.
Är med andra ord van vid stoj, stim, ljud, folk och har i princip aldrig behövt vara ensam under min uppväxt.

Idag kom vi hem till Öa, jag och Andreas. Han har träningshelg med ÖVK så då passar det bäst att sova här.
Mamma och pappa är i Stockholm, Annika, Johan, Filip och Makkan är i Kenya.
Här är så tomt. Tyst.
Jag får roa mej på egen hand idag.

Har dock tänkte höra med Krille och Fia och dom är hemma idag.
Har hört att dom har lånat mamma och pappas dvd-spelare. Jag som tänkt titta på filmerna jag hyrde igår (var alldeles för trött för att titta på dom igår).
Kanske kan låna tillbaka. Får se.

Nu ska jag plocka fram en bok jag köpte för ett tag sen och lägga mej på soffa och läsa lite. Det finns en risk att jag somnar, men det gör inget. Jag hoppas t om att jag gör det för jag behöver sova. Behöver bli pigg.

Njut av helgen! :)



Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Vad mysigt det låter! Vad är det för filmer=)?



Svar: åh, det måste du prova, superbra som frukost!!

2009-08-29 / 16:37:38     URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Det är då alltid kul med nya tishas till killarna, det är ju det dom lever i:) jag kommer nog dock att låna min Js hihi... dom är så snygga.

Hoppas du har en skön lördag vännen.

kram

2009-08-29 / 20:57:11     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vet hur det känns med en större familj (fast 8 barn är vi ju inte kanske..). Så var det inte skönt att få lite tystnad? Man får passa på att njuta av den, för den varar inte så länge...

2009-08-29 / 22:35:33     URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja Sys!

Tystnad är skönt... men blir fel i vissa hus! Har varit på körupptakt idag. Sjunger kl 11.00 i Åhus imorgon... Hur är det... är du med i någon kör nu? ha de gott!

2009-08-29 / 23:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?