I'm sorry!


Förlåt mej för den dåliga uppdateringen under dagen.
Men jag har slitit hårt på jobbet och har inte haft tid att ens fundera över blogginlägg.
Där emot såg jag och tre av mina kollegor till att hela avdelningen blev bjudan på eftermiddagsfika!
Vi slog nämligen våra chefer i en säljtävling! Yey!

Tog en sväng på stan efter jobbet. Behövde gå till KICKS och köpa torrschampo och ansiktsvatten.
Gick också en sväng till Lindex där jag hittade en liten väska och en knallrosa tunika på rean.
Bilder kommer kanske sen. Om ni nu är intresserade av att se?

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Jag vill seee! =D

2009-08-14 / 08:04:22     URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?