Happy friday? Nja.


Nja, detta har inte varit en sån där härlig fredag som man ibland har.
Började dagen med att bli sur och irriterad på Andreas, men det är en annan historia.
Har varit supertrött idag, sömnig. Ingen energi. Jobbigt att behöva jobba då.

Sen avslutade jag min arbetsdag med att bli irriterad igen.
Jag jobbar ju med kundservice, sitter och svara i telefon. Måndag-torsdag har vi kvällsöppet, men på fredagar stänger vi klockan 17. Dock är det ju så att man måste stanna kvar och svara på de samtal som kom in innan klockan 17.
Idag var jag ensam kvar och svarade på de samtalen. Jag satt till 20 över 17 och man kan tycka att det inte är så länge, och nej, det är det heller inte, men jag missade min buss och vår smått skräckinjagande dataexpert stod och stampade utanför mitt rum (tills vi kom på att Andreas kunde larma och låsa). Rätt ska va rätt. Alla ska sitta kvar tills samtalen är slut. Punkt. Grrr!

Andreas är med polarna på bio. Jag gick förbi Hemmakväll efter jobbet och hyrde film och köpte godis. Kom sen hem och såg att det är friidrott på tv ikväll så jag tror jag väntar med filmerna till imorgon eller senare i veckan.
Har hyrt "Slumdog millionaire". Vi har pratat länge om att vi ska se den så nu ska det bli av. Och sen fick även två rom-coms också hänga med. Jag är ju så svag för sådana filmer! ;)

Nu ska jag försöka muntra upp mej, men tröttheten blir svår att bli av med utan att sova. Dock kommer det förmodligen bli en tidig kväll!

Hoppas ni har haft en bättre fredag och att resterande timmar också blir till belåtenhet! :)
Nu har vi helg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har starka misstankar om vem det va som väntade på dig!!!

2009-08-28 / 20:28:15
Postat av: Petra

Jag förstår att du va irriterad. Hoppas du tar upp de på måndag för de hade jag gjort. Hoppas du får en trevlig helg iaf :)

2009-08-28 / 20:44:02     URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?