Ändrade planer - nya planer.


Jag struntar i Källbybadet. Dom har öppet till klockan fem och nu är klockan tre. Vill ha gott om tid på mej om jag ska dit.
Känner också att jag behöver fixa lite här hemma. Det finns disk att diska, tvätt att vika och ett skitigt golv att dammsuga.
Är det fint väder imorgon tänker jag föreslå för Andreas att vi sticker dit tillsammans. Hoppas han nappar på det förslaget! ;)

Tänkte nämligen göra lite fint här hemma tills Andreas kommer hem. Vill ha en myskväll med älsklingen ikväll. Vi har haft lite för lite tid hemma, bara vi två, på senaste tiden, så en kväll tillsammans, hemma behöver vi.

Kom just hem från systemet. Hann precis.
Jag bor ca 100 m från systemet och kvart i 3 (dom stänger kl 3) rusade upp ur sängen, på med kläder, fram med kortet OCH LEGET (denna gången glömde jag det inte *puh* !!) och snabbt iväg. Fick tag i vad jag ville ha så nu kan jag erbjuda Andreas kall öl när han stiger innanför dörren. Jag vet att han kommer uppskatta det! :)

Kommentarer
Postat av: jag och fotbollsspelarn

Hoppas ni får en mysig myskväll ikväll bara ni två!

2009-08-08 / 16:49:18     URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Sara

Gött med en kall öl hehe :)



Ha du med en trevlig lördag!

2009-08-08 / 19:25:55     URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?