Tvättar för fulla muggar.


Ikväll är det två saker jag ska göra: tvätt och titta på fotboll på tv!
Tvättningen är en nödvändigt ont, men fotbollen är desto roligare! :)
HIF spelar mot AIK och dom visar matchen på tv för en gång skull.

Ja, en sak till måste jag göra. Jag måste packa. Sticker mot Oskarshamn direkt efter jobbet imorgon.
Ska bli kul! :) Andreas mamma ringde nyss och undrade om vi vill ha potatissallad eller potatisgratäng till laxen som vi ska äta imorgonkväll. Gulligt!

Nehe, nu ska vi snart ner i tvättstugan igen. Två maskiner klara. Bara 17 kvar...känns det som i alla fall! :p
Måste också se till att få nått i magen. Jag hungrar.


Vad gör ni ikväll?? Berätta gärna! :)




Kommentarer
Postat av: Monkey





har hört många som ska tvätta idag, skumt :P själv tänkte jag göra det men sen kom jag på att det kanske är bäst att göra det efter valborg. tvätta och en massa städ hemma i lägenheten. Den ultimata fredagen :P

2009-04-29 / 20:38:33     URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Micaela

Sv: Ja visst är dom fina! Skulle gärna vilja ha allting på bilden :)

2009-04-29 / 21:33:33     URL: http://www.micaelaaas.blogg.
Postat av: Josefine

Jag har legat på spikmatta, innan dess åt jag faktiskt lax med potatissallad, gott!

2009-04-29 / 22:17:32     URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj det var rosa och lila på "nya" bloggen. Har förstått att det är modefärgen nu. Ha en trevlig valborg och första maj i Oskarshamn.

GG

2009-04-29 / 22:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?