Torsdag.






Det är inte så lätt att få med heeela sej själv när både står bakom och framför kameran.
Men vill i alla fall visa att jag har min somriga, tunna klänning på mej idag.
Har även på mej pumpsen idag, som är avsedda för bröllopet. Måste gå in dom lite till.

Himlen är alldeles blå utanför och solen skiner! UNDERBART!
Sitter nu på jobbet. Börjar jobba om 10 minuter. Idag hoppas vi på att det kommer ringa mycket och att jag ska nå mitt mål. Det går väldigt mycket upp och ner för mej, vilket ibland är lite knäckande för självförtroendet, men det är bara till att försöka intala sej själv att "jag kan", så hoppas jag på att det går bättre. Idag ska i alla fall min chef coacha mej, helt enkelt ge mej lite tips och råd. Bad om det igår för jag vill komma upp ur den svackan jag är i nu.

Nu är det dax att börja logga in.
Hoppas ni får en härlig dag!





Kommentarer
Postat av: Malin Caarne -FASHIONISTA

det ska bli underbart med helg <3

godmorgon förresten!

2009-04-16 / 09:34:16     URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

aa visst är dom:)

2009-04-16 / 12:46:22     URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?