Tisdagkväll.


I det stora hela har det varit en ganska bra dag på jobbet.
Förutom en liten tiny detalj - mitt huvud värker och har gjort sen lunchtid.
Inte så kul.
Funderar på om det möjligtvis är vädret. Det har varit ganska kvalmigt ute och har hört flera andra klaga på huvudvärk idag.

Planen för ikväll var att jag skulle dra till Malmö för att träffa min fina vän Johanna, som jag inte träffat på länge.
Men så fick hon hoppa in och jobba ikväll och kanske var det lika bra eftersom min huvudvärk ännu inte gett med sej.
Andreas är iväg och tränar ikväll och även om jag längtar tills han kommer hem så är det också lite skönt att va själv hemma en stund.

Nu ska jag svälja en tablett och sen sätta igång med lite hushållarbete som diskning, upprymning (är det ett riktigt ord eller??), sängbäddning, matlagning, handling och klädinhängning. Lite smått och gott med andra ord... :p
Får se hur mycket jag orkar....får göra en prioriteringslista.

Vad hittar ni på ikväll?


Ps. Välkomna, alla nya läsare!



Kommentarer
Postat av: Kstina

Stora huvudvärksdagen... Både Joel och Edvin har med kännt av knoppen.

2009-04-28 / 22:19:48     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?