Sunny suturday!


Idag vaknade jag med ett leende på läpparna - solen skiner, det är lördag, A låg och snusade (alltås sov) bredvid mej och Sixten kom upphoppandes i sängen när han hörde att jag vaknat. Så låg vi där en stund till och jag tackade Gud för allt fint och vackert jag har i mitt liv!
Efter ett tag sa A:

-Det luktar inte kaffe.

Jaha, så då fick jag hoppa upp och göra kaffe åt honom. Han ligger nu kvar i sängen med sin andra kopp och läser sin bok.
Jag får lyckokänslor i kroppen av allt detta - sol, A och helg! =)

Jag och A hade en jättemysig kväll tillsammans igår. Vi drack vin, pratade, åt jordnötter, tittade lite på hockey men framför allt "lekte" vi med Spotify. Vi turades om att välja låtar så skulle den andra gissa vilken artist det var. Vi höll på med det i säkert 2 timmar...ibland roar man sej lätt! =D

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik (vi är helt sålda på Spotify för tillfället!) och dricker kaffe, och så surfar jag givetvis runt på alla mina favoritbloggar! =)
Snart dax att sätta igång denna lördag med frukost och rensning av garderob och hyllan. Behöver göra plats för A:s grejer.

Njut nu av denna fantastiska vårdag! Livet är härlig och känner du det inte så fundera på det som faktiskt är bra och härligt i ditt liv och fokusera sen på det. Att välja vad man lägger sin energi och tankeverksamhet på kan göra susen! =)
Här fick ni dagens lilla pepp-talk! =p

Hörs senare, folks!!



Hela "familjen" ute på balkongen igårkväll! Det var hur skönt som helst, men blev snabbt ganska svalt.
Tänkte skriva: tänk när vi har ljumna sommarkvällar, men nej, jag skriver inte det för nu njuter vi av att det faktiskt har blivit betydligt varmare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?