Påskledigt!


Äntligen är påskledigheten här och jag har 4 dagars ledighet framför mej.
Ni anar inte hur mycket jag sett fram emot att ha 2 dagars extra ledig.
Det är välbehövligt (har inte haft någon ordentlig ledighet på flera år känns det som) och jag ser oerhört mycket fram emot sommarens semester. Men en liten miniledighet nu sitter fint!

Dessa lediga dagar ska mest ägnas åt att fixa hemma (resten av Andreas grejer ska flyttas på söndag), jag ska rensa både här och där och sen på söndagkväll ska vi åka till mamma & pappa och stanna där till måndag. Ska bli kul att träffa lite familjemedlemmar. Inte minst Sofia som har landat i Sverige idag! Välkommen hem, storasyster! =)

Nu sitter jag och Andreas i soffan med varsett glas vin framför oss och varsin laptop i knät. Vilken kväll vi har...HAHA!!
Men jag njuter. Verkligen njuter! =)

Hoppas ni alla out there har en underbar kväll!



Just nu:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?