Ny design.


Mina trognar läsare kommer märka det direkt.
Ni andra kommer bara häppna över denna snygga design som jag nu har fixat till.
Och jag har gjort det alldeles själv.
Hmm...det är, får jag erkänna, en sanning med modifikation.
Jag har hittat denna designen på nätet, laddat ner den och det jag har fixat själv är att lägga in den på min blogg!
Jag är mäkta stolt!! =)

Det är inte min drömdesing, men den är helt okej och bättre än den jag har hade förut.
Och som man brukar säga - variation förhöjer!

Hoppas ni kommer trivas även med detta nya utseende! =)




Kommentarer
Postat av: Kstina

Jepp, jag blev lite förvånad... Hade jag kommit rätt? Trevligt med nytt!

2009-04-25 / 13:41:48     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: j

bra gjort, becks!! men...är den inte lite fjortis??? ;-) stor kram från tanten....!

2009-04-25 / 21:59:52
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Tjusigt!

2009-04-26 / 17:14:21     URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?