Not so very happy.



Någon gång mellan 17.30 och 18.00 blev jag sur. Och arg. Och lessen.
Efter jobbet gick jag och Andreas en sväng på stan. Vi skulle bland annat köpa biljtter till Oskarshamn.
Vi gick också inom Lindex och det var där deppigheten satte igång. Jag måste gå upp en storlek i min kläder. Hur kul känns det liksom??
I går när jag provade mina sommarkläder insåg jag ännu mer att jag har lagt på mej några kilo. Mina sommarkläder passar inte längre. Mina favvo shorts kunde jag inte knäppa och vissa byxor spänner över magen. Jag känner mej fetast i världen (ja, jag vet att det inte är sant) och just nu har jag mest lust att gömma mej under täcket över sommaren...slippa visa sej i bikini, små linnen och shorts. Usch.
Ska nu ut och gå. Fort och intensivt. Dessa pålagda kilo ska bort. Och jag ska gå bort dom. Snarast.




Under tiden som jag har skrivit detta inlägg har jag och Andreas suttit och tittat på klipp från Britans got talent på Youtube, och nu känns det liiiite bättre.

Kommentarer
Postat av: Nalita

sv: tack så mkt :) ja den duger.

2009-04-27 / 20:42:23     URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: En magisk purt til en anan värd

Vad gullig du är! Med mig är det bra, bara stressad med allt som ska göras osv. De flesta människor klarar nog av mitt livstempo men inte jag. Kräver långsamhet! Så en promenad skulle sitta fint! Ledsen att jag glömde svara, såg det när det var för sent sen glömde jag.



Hur är det annars! Ut och gå med mig och Bob snart jaaa!

2009-04-27 / 22:34:03     URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?