Natti, natti!


Nu går ögonen i kors och linserna torkar. Andreas sitter och spelar poker på datorn och jag ska ta och fixa mej för natten.

Ikväll har vi mest softat - tittat lite på tv, spelat yatzy och rakat av Andreas hår. Han blev så snygg så! ;-)
Så vi har haft en lugn och skön kväll!
Dock fick jag en lite dipp i humöret. Blev helt plötsligt ganska nedstämd och började tänka på sånt i livet som inte är som man skulle vilja. Men det är ju så onödigt att göra det. Det man kan göra något åt får man ta tag i och det andra får man helt enkelt lämna därhän. Dock är det ibland svårare sagt än gjort, men jag försöker.

Jag har i alla fall återhämtat mej från min lilla depp, till viss del i alla fall. Visst grubblar jag lite, men jag har inte gråten i halsen. Skönt det i alla fall.

Nu blir det sängen för mej. Sov så gott så hoppas vi på en härlig lördag! =)



Kommentarer
Postat av: Anette

Hejsan!

Hur är det? :)

2009-04-11 / 02:36:47     URL: http://kiwicandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?