Missad tvättid.


Upptäckte just att vi har missat vår tvättid och nu måste vi vänta till nästa vecka.
Fast vi har en tvättmaskin i lägenheten så det blir nog till att köra en eller tre maskiner i helgen. Nu orkar jag inte... :-p

Men något måste jag göra ikväll. Här finns dock alltför mycket att göra så jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Vår lägenhet är ett stort kaos. Det står grejer överallt och vi vet inte var vi ska ha allt så när vi försöker få lite ordning blir det istället att vi bara flyttar runt grejerna. *PANIK* Jag hatar att ha rörigt runt mej, det gör mej stressad.

Men nu ska jag sätta lite fart. Ska börja med köket så att man i alla fall kan laga lite mat där (har jag lite tur kanske Andreas ställer sej och lagar mat till mej när han komme hem. Han är iväg och tränar nu.).

Önskar er alla en skön kväll! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?