Jag fullkomligt älskar detta!


Det är torsdagkväll (=nästan helg).
Solen skiner.
Det är varmt ute.
Jag ska ha en skön hemmakväll.

Som ni hör så är gårdagens dåliga humör fullkomligt bortblåst.
Jag ler från öra till öra (och det helt utan att det finns någon speciell anleding till det).
Livet är underbart och det känns i hela kroppen.
Sommar i all ära, men detta är faktiskt ännu bättre. Våren är bättre.
Man återfår hopp om framtiden (eller nått... :-p) och det spritter i kroppen! =)

Tog en sväng på stan och stortorget var fullt av sollapande Lundabor.
När jag kom hem gick jag raka vägen ut på balkongen och bara satt och njöt.

Vi har fått några smakprov på våren tidigare men nu är det sannerligen här på riktigt!
Tack gode Gud för det! =)


Har invigt mina nya solglajjor idag! Hittade dom i Andreas lägenhet...alltså Tom, som bodde med honom förut har åkt tillbaka till Australien och lämnade dom efter sej så jag ser det som ett tecken på att han inte vill ha dom och jag är inte sen till att ta för mej...inte när det kommer till solglasögon... :-p



Kommentarer
Postat av: Carolina

jag ska bädda ner mig framför tv:n och bara ta det lugnt :D

2009-04-02 / 21:16:47     URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?