Här var det empty.


Men det har sina förklaringar.
Igår fick så väldigt ont i min tand. IGEN.
Är sååå trött på att ha ont i tanden, men vad kan jag göra åt det liksom??
Jo, gå till tandläkaren. Och det vill jag inte. Det gör ont, kostar multum med money och jag har heller ingen tandläkare att gå till.

Kan vi inte bara dra ut den? Hade varit sååå skönt att bara slippa den! 

Hela kvällen igår hade jag jätteont, gick och la mej tidigt när värken la sej lite.
Sov sen hela natten och nu på förmiddagen slog värken till igen. Så det var en stund här då jag inte tog några samtal för jag blir helt blockerad av smärtan. AJ, AJ, AJ!

Annars är allt bra!
Hade tänkt lägga ut bilder från helgen igårkväll, men det får bli ikväll istället.
Hörs senare, people!
Kommentarer
Postat av: m a j a n

Usch, inget vidare med tandvärk. Hoppas att det blir bättre!

2009-04-21 / 12:59:06     URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: queenpeach

usch för tandvärk hoppas det går över snart. själv har jag jordens huvudvärk!

2009-04-21 / 16:29:08     URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?