Grillpremiären är avklarad.


Vi fick en mysig kväll här utanför i vår egen lilla park! Dock försvann solen lite snabbare än vad vi trodde så det blev lite kallt. Jag fick gå in och ta på mej strumpor och fleecejackan fick också åka på. Men det var mysigt i alla fall.
Längtan efter varma sommarkvällar väcktes dock. Men dom är inte långt borta nu. Härligt!!

Vi grillade (Andreas grillade och jag övervakade!) fläskytterfilé med vitlöks marinad. Supergott!! Till det hade vi potatissallad och cocktailtomater och drack rosévin. Vilken måltid! :)





Vi drog oss in vid nio och satte oss framför tv:n och tittade på slutet av Robinson.
Vi kände dock båda att tröttheten kom smygande så nu har vi lagt oss i sängen. Andreas spelar poker och jag, ja, jag bloggar ju. ;)
Dock känns ögonlocken väldigt tunga så jag ska snart stänga ner datorn och titta på när mannen spelar poker, men förmodligen kommer jag somna ganska snabbt.

Hoppas ni njutit kvällen! Det har jag. Nu, sen vi kom in, har jag känt ett riktigt lyckorus - ren lägenhet, lördagkväll, underbar man bredvid mej, söt katt, god mat, gott vin... Ja, ni hör ju själva: life is good! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?