Gomorron på er!


MMS


Nu är vi på väg mot jobbet. Andreas har lite svårt att komma upp på morgonen så det fick bli en liten språngmarch till bussen. Men då vaknade man till oxå! ;-) Innan vi går till jobbet och dricker vårt morgonkaffe ska vi gå förbi mormors bageri och köpa god sallad till lunchen.

Denna veckan är kort och på torsdag åker vi till Andreas mamma. Ska bli skoj!
Hoppas ni får en skön måndag! Jag är i alla fall pepp för ny vecka.
Måste oxå tillägga att jag har haft en underbara helg! Den bästa på lång! :)
Hade problem med att logga in på bloggen förut så vi får se när jag kan skriva mer.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ha ha , nej jag har ingen bil och om jag hade en skulle det defenitivt inte vara den hahahah

2009-04-27 / 11:27:34     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas du får en bra dag!

2009-04-27 / 11:28:11     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?