Beachvolleyboll i Sankt Hansbackar!

 

MMS

 

 

Ikväll har vi varit vid Sankt Hansbackar. Andreas har spelat beachvolley med två av sina polare och jag hängde med för att få lite luft. Hade tänkt att gå en rejäl promenad i mina gamla hoods men istället frågade dom om jag ville vara med och spela lite. Visst, det kunde jag tänka mej. Vet ni hur sjukt jobbigt det är att springa runt i sand? Och vet ni hur fruktansvärt dålig kondis jag har?? Det är pinsamt. Men som tur är så kan man ju göra något åt det. Och det MÅSTE jag bara göra. Att ha det så här funkar inte. Vill ju kunna röra mej utan att stå och flåsa som en gammal hund.

 

Just hemkomna och nu blir det mys i soffan och dusch innan sängen hägrar. På väg hem genom stan (gick nästan hela vägen...riktigt skönt!) hörde vi plötsligt en bil tuta bakom oss. Det var Jossan som var ute och åkta med sin lilla familj. Stod och pratade en stund och bestämde då att vi ska äta frukost ihop imorgon, hon, jag och Andreas! Trevligt! =)

Ha en fortsatt skön kväll, mina fin!

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-23 / 19:02:32     URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Postat av: emma

ja min systers katt är riktigt söt (: haha det är sjukt jobbigt att röra sig i sand.

2009-04-23 / 21:25:40     URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Kstina

Just det Reb! Min kondition är inte heller direkt bra... Men jag ska också jobba på det!

2009-04-24 / 00:33:46     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?