Vem vet mest?


Just nu sitter jag, Makkan och Johanna och tittar på "Vem vet mest?".
Dom är v'äldigt smarta och allmänbildade. Jag sitter mest tyst för jag vill ju inte göra bort mej... :-p
Men frågan är vem som vet mest av Johanna och Makkan??



Jag och Johanna gick en sväng till Burlöv Center efter jobbet. Ville ju presentera I för henne... ;-)
Det hela slutade med att vi tre åkte till Lund och fikade på Mormors bageri. I bjöd...sånt gillar vi!! ;-)

Men nu är vi hemma och om en halvtimme börjar IDOL!! :-)


Kommentarer
Postat av: Elin

åååh... :)Vad tyckte hon då?



Martin var hit.... så jag har fått mig min dagliga dos... det kändes.. bättre nu än på länge... Den mannen är så otroligt tacksam. Jag vet ingen som är så tacksam som honom. EN lagad middag, håret i en toffs, mjukisar på osminkad och trots detta så go och tacksam. sighs Jag tycker om honom ännu mer om nu det är möjligt...

2008-09-23 / 21:01:41     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Elin

Provokativ.. hm.. jasså, låter intressant.. låt höra

2008-09-23 / 23:51:20     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?