HAPPY FRIDAY!!


En förmiddag springer snabbt iväg när man har två småtjejer att ta hand om.
Dom sköter sej ganska bra själva, leker, ritar, pärlar osv men så vill dom spela spel och dom vill ha frukost och dom vill ha hjälp med det ena och det andra.
Helt plötsligt inser man att tandborstningen glömdes bort.
Jaja....bättre sent än aldrig. ;-)
Jag kan intyga att det är ett heltidsjobb att va hemma med barn.
Men det är väldigt mysigt också! :-)


Ella sitter och pärlar och Maja blev lite sur och försöker krypa så långt bort ifrån mej som möjligt.... :-p

Idag åker jag till Lund igen, fast inte förrän ikväll.
Innan jag sätter mej på tåget ska jag åka ut till Hammarkullen och titta på en lägenhet.
Berättar mer när jag vet mer. Men det ska bli spännande! :-)


Nu ska jag göra lunch till tjejerna!

Får se om jag hinner blogga lite mer sen eller om det får vänta tills jag kommer hem till Lund.

Snart är inte Lund hemma längre....konstigt.

Kommentarer
Postat av: j

känns tryggt att kunna övervaka barnpassningen från jobbet...! Tack, vännen!

2008-09-05 / 11:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?