Torsdag 25/9.


Som vanligt så är det lite småstressigt nu på morgonen. Men jag har hunnit koka pasta till lunchen idag så jag ska väl vara nöjd... :-p
För övrigt så kom jag i säng i tid igår. Halv 11 släckte jag lampan och det tog nog inte många sekunder innan jag sov.
Sååå skönt! :-)
Funderar på att börja lite senare imorgon. Skönt att börja helgen med sovmorgon ju.


Lite suddigt...som vanligt... :-p

Nu måste jag avsluta detta om jag ska hinna med bussen.
Idag är det den pankaste dagen på hela månaden. Jag har fått rota bland mina mynt för att hitta pengar till bussen....
Men imorgon trillar det in nya pengar. Tack gode Gud för det!!

Ha en riktigt skön torsdag!!
Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: Elin

Nice.. :) jo det ee bättre idag..

2008-09-25 / 13:16:44     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?