Torsdag 18/9.


I början av veckan trodde jag att jag bara skulle jobba mån, tis och fre. Men allt efter som veckan har rullat på så har det trillat in mer jobb.
Idag är min kollega Nina hemma mej sjukt barn så jag ska jobba för henne.
Ibland är det skönt med lediga dagar mitt i veckan, men just nu känner jag verkligen för att jobba. Det ger en rytm i vardagen och tränger bort en hel del tankar som annars gärna tränger sej på när man inte har så mycket att göra. Och det är ju på gott och ont...


Gillar verkligen den här kjolen! Den var ett riktigt kap. Köpte den för halva priset om jag inte minns fel. Lindex är det i alla fall.

Ha en riktigt bra dag, gullungar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?