Tisdag 30/9.


Det är översvämning i duschen. Blir blött på hela golvet när man duschar. Det var vad jag fick erfara i morse...och så måste man stå och vänta tills vattnet runnit ner.
Tror jag ska ringa vaktmästaren.

Satt här och läste syrrans blogg istället för att skriva själv. Jag borde veta att det inte finns tid för att läsa andras bloggar på morgonen. Det får jag göra senare...


Det är mycket svarta kläder som kommer fram nu. Tror jag har lite längtat efter att få ha dom på mej, men att det har kännts för vintrigt under sommaren.

Ha en riktigt skön tisdag!
Le mot världen och den kommer le tillbaks mot dej! :-)




Kommentarer
Postat av: Ring INTE vaktmästaren!!!!!!!!

Rengör golvbrunnen för där fastnar hår m m

Tror inte du vill att Vaktmästaren får se

den ihopgeggade hårbollen som sitter där...

Klarar du galant!

En del får man skruva upp och en del lyfter man

enkelt upp och rengör. Lycka till!!!

2008-09-30 / 16:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?