Söndag 28/9.


Vilken skön morgon!
Har just avslutat en lång härlig frukost i min ensamhet. Satt länge och läste tidningen sen fixade jag kaffe med skummad mjölj och tog med mej det till datorn. Och här sitter jag nu.
Har också sovit riktigt gott....och länge. Vid midnatt släckte jag lampan och halv tio gick jag upp.
En sådan natt behövde jag verkligen! :-)

Ska snart ta en dusch och sen höra med bror och svägerska om jag får komma förbi en sväng och hälsa på dom.
Vill också gärna åka och bekanta mej med Sixten (katten). Får höra om någon vill skjutsa mej.
Annars ska jag ta mej till Lund idag och jag vill inte komma hem för sent. Det är ju jobb imorgon och då vill jag vara pigg och utvilad...om det nu är en genomförbar plan för Becka?? :-p

Well, ha nu en riktigt skön söndag så hörs vi!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?