Söndag 14/9.


Gomorron!
Redan söndag.
Imorgon är det jobb igen. Men denna veckan jobbar jag bara 3 dagar. Vad jag vet nu.

Är vääääääldigt trött. Så trött att jag nästan är yr.
Det blev sent inatt, men vi hade väldigt trevligt! ;-)
Jag mötte I vid stationen. Gick och satte oss på en uteservering.
Satt sen vi där och pratatade länge, ända tills jag frös så mycket att
jag var tvungen att röra på mej.
Tog sen en promenad genom stan. I visade mej var han bodde förut,
jag visade var jag hade bott.
Satt utanför stationen en stund och väntade på hans tåg.

Innan jag kom i säng hade natten börjat bli dag. Inte bra.
Och så vaknade jag kl. 9. Katastrof!
Jag får nog sova middag idag, annars kommer jag va död imorgon.
Men dejten igår var i alla fall lyckad!!! :-)




Pinsam tystand på vår dejt? Nej, inte en endaste gång...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?