Snabb dag.


Vissa dagar gå snabbt andra långsamt.
Detta har varit en snabb dag.
Tiden har verkligen bara rusat fram och nu har jag bara en timme kvar att jobba.

Ikväll blir det en riktigt fixar dag.
Ska diska, dammsuga av lägenheten, handla och laga mat.
Och så ska jag kolla på IDOL och om jag orkar så tänkte jag kolla på "Bourne supremacy" som går på trean ikväll. Det är ju en uppföljning på filmen jag såg igårkväll så då kan det va kul att se.



Kvällen är, som ni hör, fullbokad!! Men jag klagar inte.

Vad ska ni göra ikväll??

Kommentarer
Postat av: kstina

Jo, jag sitter och "pluggar"... dvs lagar mat, bloggar, betalar räkningar, lägger in kort på datorn, somnar barn, diskar, rensar i den eviga högen med papper på skrivbordet... osv

2008-09-29 / 23:06:56     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: online

så du får betalt för att sitta o blogga?

2008-11-02 / 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?