Skokärlek och telefonflört.


Efter jobbet gick jag, som bestämt, till Burlövs Center.
Skulle köpa lite skönhetsgrejer på Kicks. Handlar numera nästan alltid mitt smink, hudvårdsprodukter odyl på Kicka. Får alltid bra service och sånt gillar jag.

Gick sen och kikade lite överallt. Hittade inget speciellt tyckte jag. Tills jag kom till Bianco.



Dessa supersöta skorna kunde jag inte motstå. Speciellt inte när prislappen visade 150:-
Dom är nästan lite fulsnygga, men jag blev kär och då har Becka svårt att motstå.

Sen stod jag och pratade med en trevlig telefonförsäljare i säkert en halvtimme. Han hade ett bra erbjudande åt mej, men jag hade svårt att bestämma mej så jag lovade att komma förbi imorgon.
Erbjudandet som han presenterade gällde bara om jag lovade att gå ut och äta middag med honom.
Killen va ju både söt och trevlig så jag borde ju inte tveka... ;-)

Vid sjusnåret gick jag till nya lokalen, som har fått namnet "Sockertoppen" (den ligger precis vid ett torg som heter Sockerbitstorget) och hängde där resten av kvällen. Med andra ord så missade jag IDOL. Bad.
Fick skjuts av Cina hem. Är hon snäll eller är hon snäll?!!

Jag är hungrig. Jättehungrig.
Kan nån komma hit och laga lite mat till mej? Eller köra hit en pizza, eller MacDonaldsmat...i princip vad som helst skulle gå bra i nuläget.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?