Onsdag.


Jaha, så sitter jag på bibblan igen och kollar igenom blocket.se. En ny lägenhet mailade jag på idag.
Inget svar från dom jag mailade igår.
Men jag håller fast vi "den som söker, han finner".

Igår eftermiddag gick jag och Karin en sväng på stan, stannade till på ett café och åt god brownie (hur stavas det egentligen???) och en chailatte. Mums! Ingen viktväktarmat här inte och jag tänker fuska idag också. Är nämligen sugen på McDmat.
På kvällen åkte jag ut på Hisingen till LinaKarin. Vi satt och bubblade hela kvällen om en det ena och en det andra.

Idag ska jag gå lite till på stan, käka och sen kl. 14 ska jag vara på kontoret och träffa en av handläggarna. Ska bland annat skriva på kontrakt. Ska bli spännande!!

Nehe, nu ska jag springa vidare så att jag hinner vad jag ska idag.
Har spanat in ett par ursnygga skor som jag nog ska köpa! :-)

Ha en skön dag alla fina läsare!
Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?