Öa.


Var i valet och kvalet om jag skulle åka med till Öa, men jag är glad att jag gjorde det.
Hade jag varit hemma hade jag sunkat bort denna dagen.
Istället har jag varit och tittat på division fem-fotboll, vilat och nu ikväll har jag varit hos Annika och Johan.
Vi gjorde god Flygande Jakob och sen kollade vi film. Mysig kväll!!

Har just kommit hem.
Både mamma och pappa jobbar i natt, men pappa har paus en sväng nu på kvällen så han var hemma när jag kom från Annika. Tycker det är liiiite läskigt att komma hem till ett stort, tomt hus men det slapp jag! :-)

Jag har i alla fall haft en bra dag!
På matchen träffade jag Caroline och hennes nyfödda lilla Ebba! Sååå fin lilltösen va! Och liten. Fyra veckor gammal men föddes fyra veckor för tidigt så nu vägde hon vad de flesta bäbisar väger när de föds.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Är trött och sömnig. Behöver lite ordentlig sömn, och vad är bättre än att sova hemma hos mamma och pappa. Här sover jag alltid som en stock! :-)
Sov så gott så hörs vi imorgon!
Gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?