Måndag 8/9.


Goodmorning everyone!
Nu är det nya bullar som gäller....i alla fall när det kommer till mitt arbetsschema.
Jag börjar aldrig tidigare än 9 och jag jobbar inte alla dagar i veckan. Inte vad jag vet än i alla fall.
Förhoppningsvis kommer det fyllas på med jobb. Jag vill ju gärna jobba 5 dagar i veckan.


Hittade mitt prickiga linne nånstans långt in i garderoben. Det är  inte det plagget jag använder mest....när jag köpte det tyckte jag det var skitsnyggt, men det har aldrig riktigt passat på mej. Vet inte varför...men så tycker jag fortfaranade....det ser snyggt ut där det hänger på galjen men när jag väl får det på så är det inte lika tjusigt... Weird!

Nu ska jag borsta tänderna och sen bege mej till jobbet!
Börjar inte förrän halv tio men jag tänkte va där lite innan och hinna äta frukost med den ordinarie personalen!
Hoppas du får en riktigt bra start på den nya veckan!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

du har lika stora pattar som mig var djävligt stolt över dem

2008-09-08 / 10:52:40     URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Fru Evelina

vad somrig o fin du var idag =) ger lite värmekänsla såhär i höstkylan =)



kramis

2008-09-08 / 17:49:09     URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?