Lördag 6/9.


Gomorron!!
Här sitter jag nyduschad och naken i soffan och kollar igenom dagligbloggarna. Ni vet, dom man kollar varje dag...oftast mer än en gång om dagen också...!
Snart ska jag (när jag fått på mej kläder...) gå till Hemköp och handla frukost och lite smått och gott.
Sen bär det ganska snart iväg till jobbet. Börjar klockan 12 men måste sticka hemifrån vid 11 typ. Eller ringer jag och frågar snällt om jag kan komma en kvart senare, då räcker det att jag sticker hemifrån halv 12. We'll see.

Sovit gott i natt, dock vaknade jag halv 6 av att musik strömmade ut, på ganska hög volym, från Makkans rum och Makkan är i Öa hos mamma och pappa.
Det är hans väckarklockan...eller typ datorn som börjar spela....och jag har ingen aning om hur man stänger av den.
Först messade jag till honom "Stäng av musiken" (han kan göra det från vilken dator som helst), men inget hände.
Så jag ringde.
"Öhh".... Ungefär så svarade han.
När jag meddelat att musiken var på frustade han frustrerat och sa att han skulle fixa det.
2 minuter senare var musiken avstängd.
Ikväll tänker jag kolla med honom så att det inte sätter igång igen imorgonbitti.
Har ingen lust att vakna så tidigt imorgon också...

Nu måste jag fixa frukost.
Ha en riktigt skön lördag, mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?