Kvällsplaner.


Kom hem för en stund sen. Är seg och trött som attan, men så brukar det ju bli när man har slarvat med sömnen.
Ikväll ska jag bara ta det superlugnt, laga lite mat, titta på IDOL och fotbollen sen blir det förhoppningsvis en tidig kväll i sängen.
Kvällen bjuder på riktigt mysväder. Det är grått och regnigt ute, som gjort för att sitta inne under en filt och titta på tv!

Börjar bli riktigt hungrig så jag ska nu bestämma mej för vad jag ska äta, eventuellt gå och handla om jag inte har vad jag vill ha hemma.

Lite senare ska jag lägga ut bilder på min snygge kollega som ville att jag skulle skriva nån slags kontaktannons åt honom....här på min blogg. Håll utkik. Det kommer bli kul!!! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?