Film x3.


Har känt mej lite småoff idag.
Inte minst sen jag stötte på I på Burlöv Center.
Man hinner knappast få så starka känslor för en människa på en vecka, men på något sätt så känner jag en liten mini sorg över att vi inte fick möjligheten att se vad det hade kunnat bli. Tajmingen var usel.
Men han ringde mej för en stund sen. Ville bara höra hur det var.

När jag åkte hem från jobbet stannade jag till vid Hemmakväll, hyrde tre filmen och åkte sen vidare hem.
Det första jag gjorde när jag kom var att dra ner persiennerna och sätt igång filmen.
Sååå skönt att försvinna in i nått som inte är min verklighet. Glömma min verklighet för en stund.

Har sett två av tre filmer nu och ska snart sätta på den tredje.
Vill inte möta verkligheten riktigt än...sen blir det bums i säng för dom ringde och frågade om jag kunde jobba imorgon och snäll som jag är så sa jag ja fast att jag är bjuden på fest som börjar 19 och jag ska jobba till 21... Dumma, dumma Becka!

Hoppas ni har en mysig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?