Biblioteket rockar.


Bibblan är bra.
Här kan man ju låna dator gratis.
Om man har ett lånekort vill säga.
Så jag fixade ett! :-)
Som Karin sa: Du ska ju flytta hit så du behöver ju ett för eller senare!

Jepp, nu är jag i Göteborg och jag kan IIIINTE fatta att det ska ska bli min stad.
Känns mycket overligt.
Men också bra!

Bor hos söta snälla Karin. Hon har en supermysig lägenhet nära stan. Perfek!
Fick jobb idag. 8.30-15.
Också mycket märkligt att bara komma hem till någon och så ska man jobba där en dag.
Men det gick bra! Man känner bara sej lite tafatt och förvirrad.
Ska man hoppa runt som vikarie för jämnan så är det ju bara till att vänja sej. Man är ju tafatt och förvirrad första dagen på alla jobb.

Nehe, det var ju inte främst för bloggen som jag fixade en datortid utan för att leta lägenhet.
Alla ni som ber får gärna be att jag ska få en lägenhet snart. Myyyycket snart!

Puss på er! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad rolgit gumman....

2008-09-02 / 17:33:37     URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du i Göteborg för att jobba? Eller hälsar du på kompisar och letar lägenhet samtidigt?

Det finns nog en lägenhet som vänta på dig!

2008-09-02 / 17:51:30     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?