Anna-Karin och Pärs 30-årsfest!


Jag kom dit vid halv tio och då hade festen hållt på i 2½ timme, men dom hade inte kommit längre än till huvudrätten så jag hann i fatt ganska snabbt!
Under middagen var det tal och sång.
Jag hade trevlig sällskap, maten var god och alla var glada!

Efter middagen började dj:en spela musik, borden plockades bort och det dansades.
Det var verkligen riktigt härlig stämning. Som jag sagt förut så visste jag ingen som jag kände som skulle dit, men det visade sej att en tjej som jag jobbade ihop med för 3 år sen var där, Rose. Hon är en amerikanska som har bosatt sej i Sverige med sin svenska pojkvän. Riktigt go tjej!!
Och sen träffade jag Ola som är kompis med Johanna i Malmö. Anna-Karin och Ola spelar i samma band.
När vi upptäckte det så fick vi verkligen känslan att världen är liten... :-p
Pär, Anna-Karins sambo, känner jag inte så väl. Har bara träffat honom några gånger lite snabbt, men han är ju hur trevlig som helst och kul att lära känna honom lite mer!
Fick också träffa AK:s lillebror som jag hört mycket om från flera håll.

Kvällen blev sen. Jag var inte hemma förrän strax innan halv 5....
Men jag hade verkligen en riktigt rolig kväll!




En sådan 30-årsfest vill jag också ha.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?