Sixtenmys.


Åhh, han är så mysig!
Just  nu ligger han här bredvid mej och sover.
Förut sov han på min mage...det är så här det ska va - mys mest hela tiden!

Han hittade lådan väldigt fort. Eller jag lyfte dit honom. Vid andra eller tredje gången jag gjorde det så utförde han sina behov. Både 1:an och 2:an! Så duktig han är.
Och nu hoppas jag att han vet var lådan finns och att han inte gör sina behov någon annanstans.





Han är nog ganska trött för han har sovit nästan hela kvällen. Fast han har lekt lite också. Och så sprang han och gömde sej under soffan när jag dammsög. Det verkar inte va nån favorit, men så fort jag stängt av den så kom han fram igen.
Nu ska jag snart gå och lägga mej och det ska bli spännande att se hur natten blir för Sixten. Kommer han sova eller kommer han gå runt och leta efter sina syskon?
Vill han får han gärna sova i min säng. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Hoppas ni haft en skön lördag!
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: carro

vilken sötnos :)

2008-10-12 / 00:19:53     URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Fiski

svar: det förstår jag!



låter som att det kommer bli jättebra med dendär lilla bebisen! :D

2008-10-12 / 10:08:47     URL: http://humanerror.blogg.se/
Postat av: Jenny

Visst är det mysigt ;) Man får njuta extra medans dem är små hiih..

Jag ska faktiskt inte ha vit klänning, utan champagne färgad (inte brudklänning) men om jag går ner 5 kilo eller mer (mitt mål) så ska jag prova en brudklänning :)

Kram

2008-10-12 / 12:18:48     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?