Torsdag 2/10.


Shit! Här är smått kaos i lägenheten.
När vi gick ner i tvättstugan för att hämta upp tvätten fick vi bekräftat vad vi anat. Tvätten var inte alls torr. Inte på långa vägar.
Men vi var ju tvungna att flytta på den så nu hänger den här i lägenheten, var man än tittar ser man ett par trosor eller en tröja eller ett lakan.
Skitstörigt. Men nu ska jag va borta ändå till typ 22 ikväll så då MÅSTE den va torr.


Jag är fortfarande pms-ig...kan det inte gå över lite snabbt och smidigt? Usch... Det jobbigaste med det hela är att jag verkligen inte tycker om mej själv...min kropp. Så nu försöker jag må lite bättre genom att klä mej i kläder jag vet att jag brukar känna mej snygg och bekväm i. Min nyinköpta tunika från Gina åkte på idag.



Kanske är jag liiiite söt i alla fall... :-p Jag har ju alltid tyckt att jag har ganska fina ögon och det är dom faktiskt nu med, trots pms... ;-)
Vilken kroppsdel är ni mest nöjda med?


Nu ska jag rusa mot bussen. Låter som om det regnar...jobbigt att gå till bussen då. Well, well...det är ju bara vatten!
Ha en skön torsdag så hörs vi ikväll!
Kram på er!




Kommentarer
Postat av: annika

Jag snodde också tvättid igår. Johan hade råkat boka på den 31 istället för den 1 och vi behövde verkligen tvätta. När jag kom ner till tvättstugan hade inte han som skulle ha tvättstugan tatt den så då gjorde jag det... Tihi. Undras om han blev sur, det hade jag blivit. Men två gånger har han haft kvar den när vi skulle ha den. Men jag gick och sa till honom. Bara det jag ville berätta.

2008-10-02 / 09:40:16     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?