Thank God, it's friday!!


Underbara Fredag är här!! :-)
Var så trött imorse när klockan ringde, men bara vetskapen om att det är fredag och att imorgon får jag sova så läääänge jag vill fick mej att komma upp ur sängen.

Har en helt oplanerad helg framför mej.
Typ.
Eller...det händer nått oerhört spännande imorgon!! Iiihhh!!
Men inga sociala tillställningar inbokade...bara sådana som innehåller en tvåbent person och en fyrbent... :-p


Mörka jeans, vit tröja och blå kofta. Halsbandet har min kollegas dotter gjort. I början på nästa månad ska Cina ha smyckesparty. Då kommer min min andra kollega Ninja och hennes dotter och visar smyckena dom gör. Dom har sååå mycket fint! Ska bli kul!


Lightsminkning idag.

Girls and guys!! Hoppas ni får en härlig start på helgen!!
Enjoy!
Puss&Kram!





Kommentarer
Postat av: annika

Jag och Johan kommer förresten ner på lördag och ska hjälpa Makkan flytta. Bara så att du vet liksom...

2008-10-10 / 08:12:09     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?