Onsdag 8/10.


Dagarna springer iväg och snart är det helg! :-)
Och vad händer till helgen?? Jo, SIXTEN FLYTTAR HEM TILL MEJ!!! IIIHHHH!!!!
Ni anar inte hur spännande jag tycker detta är.

Anyway...vaknade som vanligt och gick upp för att duscha. Då var Makkan redan i badrummet och jag insåg att jag inte skulle hinna duscha. Attans.
Men inget ont som inte har nått gott med sej - jag ställde mej och diskade och nu är diskbänken ren och fin!
Underbart att komma hem till det i eftermiddag!


Upp med håret i svans så syns det inte att det inte är nytvättat! :-p
Vit tröja med ballonärm från HM, kort jeanskjol från Stadium, scarfen är också från HM.


Så...nu ska jag äta upp min yoghurt, borsta tänderna och sen gå till bussen!
Önskar er alla en riktigt skön onsdag...lill-lördag!! Kanske man skulle ta och fira på något sätt...?? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?