Onsdag 22/10.


Redan onsdag. Dagarna springer verkligen fram. Och det känslan blir ju inte mindre framträdande när man har fullt upp dagarna i ända...
Well, jag ska inte klaga. Jag ska vara glad...jag ÄR glad...över att jag har fått ett nytt jobb!!


Sixten är så förundrad över att det rinner vatten ur kranen. Han följer mej gärna vart jag än är i lägenheten och speciellt in i badrummet. Antingen slickar han i sej vatten från duschen (urk!) eller så gör han som på denna bilden...ställer sej på bakbenen på toaletten och upp med tassarna på handfatet. Han är sååå söt när han står där...lite rädd för vattnet som rinner!


Kjolen är från edc, blus och linne från H&M. Halsbandet är en 30-årspresent från mina kollegor på Lillevången. Lila pärlor med en större rund berlock som det står SNÖ på. Passar ju så fint till min lila blus! :-)

Nehe...nu ska jag borsta mina gaddar och sen gå till bussen!
Jag hoppas på riktigt fint höstväder idag....hade varit så härligt! :-)
Njut dagen, mina vänner!



Ps. GRATTIS PAPPA på födelsedagen!!!


Kommentarer
Postat av: annika

Kjolen är MIN. Jag vill nog snart ha tillbaka den.

2008-10-22 / 16:07:10     URL: http://ankaja.blogg.se/
Postat av: Kstina

Men Annika, kan hon inte få långa åtminstone en kjol ... du har ju så många!

2008-10-22 / 21:58:13     URL: http://kstina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?