Lördag 4/10.




Vilken strålande höstdag det är. Solen skiner och himlen är alldeles blå.
Men jag ska nog hålla mej inne idag...har gigantiskt ont i halsen, är matt i kroppen och tung i huvudet.
Tror jag måste inse att jag inte kommer kunna åka till återträffen idag heller.
Sicket skit att bli sjuk... :-(

Tror dock jag ska ringa Johanna och höra om hon vill komma hit och göra mej sällskap ikväll.
Hon va sjuk förra helgen så jag tror det är samma baciller så då borde det vara lugnt för henne att träffa mej.
Är nämligen trött på att va ensam...
När jag blir sjuk så tycker jag så oerhört synd om mej själv. Finns inga gränser liksom på hur synd det är om mej... :-p
Därför behöver jag någon som bryter mitt "tycka-synd-om-beteende".

Well, nu ska jag brygga kaffe och äta lite frukost.
Njut av denna härliga höstdag, ni som kan!! :-)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack, jättekul att du hittat min blogg och gillar den. Ska läsa igenom din lite senare.

Ha en bra dag / J

2008-10-04 / 14:05:06     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: kstina

Det är det värsta skit som finns att själv bli sjuk. Jag tycker inte det är så jobbigt när någon i familjen blir sjuk.. då tar man hand om den... Men att själv va dålig är så oerhört tröttsamt - speciellt att man inte får va ifred... -Mamma, va ska vi äta? Mamma ska du ligga här länga? Mamma var är mina kläder?... Liiite empati behöver man!

2008-10-04 / 14:07:17     URL: http://kstina.blogspot.com
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:) Fin blogg har du också!

2008-10-04 / 14:09:07     URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?