Lördag 25/10.


Äntligen en ledig dag!
Känns sååå skönt!
Men jag har också en hel massa att göra idag...sånt som jag inte har orkat eller hunnit göra i veckan.
Så idag ska jag städa, tvätta och diska.
Men får jag bara tummen loss och gör det så går det ganska fort ju.

By the way1... så har jag blivit helt hostig. Inte bra när man är telefonförsäljare. Igår fick jag be kunden vänta, stänga av ljudet på telefonen för att jag hostade.

By the way2...varför får inte jag min lön den 25:e??? Det suger att få behöva vänta till den 27:e....

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Annika

I dag har jag hittills bakat grovbröd, bakat källarfranska, strukit två dukar, redat upp lite. Snart ska jag baka en kaka, baka två pajer, göra en sallad, reda upp lite till, vattna blommor, köpa nån blomma och lite annat smått och gott. (svärföräldrar och dotter kommer ikväll)

2008-10-25 / 11:44:21     URL: http://ankaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?