Lång dag.


Har just kommit innaför dörren.
Skönt att va hemma.

Har gjort mina första 5 timmar på online och det har gått bra!
Vi fick t om sälja idag. Det trodde jag faktiskt inte.
Och på ca en timme så fick jag iväg 7 ordrar!!! Inte illa för en nybörjare va?? ;-)
Jag är lite förvånad måste jag säga men det kändes väldans bra!

Imorgon blir det en likadan dag.
Först till Arlöv och jobba fram till 15 och sen direkt till Lund och Online för att gå på utbildning.
Jag har en tupp vecka framför mej helt enkelt...långa dagar hela veckan.
Belöningen kommer på fredag då vi ska gå på Ladys night med personalen på jobbet. Den kvinnliga delen av personalen vill säga... :-p

Nu ska jag gå och lägga mej och läsa några papper som vi ska ha läst tills imorgon och del 2 i utbildningen...
Hoppas ni haft en bra dag!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Läget är under kontroll.. pappa kommer att bli bra igen. Men det är ju riktigt läskigt...

2008-10-20 / 22:47:57     URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?