Kommer inte på någon bra rubrik till detta inlägget.


Kom ganska just hem från kyrkan och fika på stan med AK.
Jag mötte upp henne utanför hennes och Pärs nya lägenhet som ligger på väg mot stan ifrån mej.
Efter kyrkan gick vi hemåt med bestämde oss för att sätta oss på coffe point för att ta en kaffe.
Mycket trevligt!


Tog denna bilden innan jag stack till kyrkan.

Sixten har alltså haft sina första ensamma timmar och det verkar ha gått bra.
När jag kom hem låg han i soffan och sov, men han jamade glatt när jag steg innanför dörren och kom hoppande mot mej!
Ett välkomnande som heter duga!! :-)

Nu ska jag snart äta lite mat och titta på "Ensam mamma söker" och "Pretty woman".
Vilken kväll jag har framför mej!! :-p
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tjäna pengar på din blogg?

Jag får pengar varje gång någon klickar på mina annonser, riktigt lätt alltså.

Om du vill veta hur man gör står det i ett utav mina senaste inlägg.



(klicka gärna på zylber.com & respito annonserna också. haha!)



Kram /L

2008-10-12 / 19:52:35     URL: http://zels.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snygg du är !!!

2008-10-12 / 21:30:18     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?