Imorgon är det FREDAG!!


Jag tror jag håller på att bli sjuk.... :-(
Näsan har börjat rinna, jag har ont i halsen, hostar och känner mej allmänt hängig och fryser lite.
Bad timing för imorgon är det ju återträff. Typiskt.

Har haft en jättebra kväll på Sockertoppen. Det kom många och vi hade väldigt trevligt!
Har tagit några bilder och dom visar jag en annan gång.
Nu ska jag nämligen ta min trött kropp och lägga den i sängen.

Imorgon är det härliga fredag (om nu det blir så härligt med sjukdom för dörren...) och det är ju liksom underbart! :-)
Cina och jag satt i bilen på väg hem och pratade om hur fort veckorna går. Det var ju nyss måndag.

Well, nu va det ju sängen som gällde...
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?