Igårkväll på Sockertoppen.


Gårdagskvällen på Sockertoppen blev hur trevlig som helst.
Det kom säkert 25 stycken, alla hade trevligt och var glada.
Jag sjöng "Singstar" med en av besökarna och det var lika kul som vanlit!! :-)

Och som vanligt så skjutsade Cina mej hem.
Hon är så underbar...ja, inte bara för att hon skjutsade mej hem, utan bara som hon är, sej själv...underbar!


En av besökarna hade sin söta hund med sej och hon blev snabbt väldigt populär!


Ner på samma nivå så får man bra kontakt. Här ser vi också killen som väljer vilka låtar jag ska sjunga på "Singstar". Han har några favoriter så dom vill han gärna att jag ska sjunga flera gånger varje kväll... :-p


Det spelades Monopol för fulla muggar och jag tror bestämt den coola killen (förlåt, jag menar, han som TROR han är cool...) i mitten vann. Stort till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?