Hemma.


Vilken lång dag det blev.
Och stackars lille Sixten har fått vara hemma måååånga timmar själv.
Kändes hemskt att inte kunna åka hem direkt efter jobbet idag, men jag skulle ju på det där mötet...eller för att vara mer tydlig - jobbintervju.
Får besked innan helgen om jag fått jobbet.
Om jag får det börjar jag på måndag...så det är snabba puckar nu.
Men det passar mej perfekt.

Nu ska jag ta och ringa syrran en sväng och sen måste jag ta tag i disken.
Och så givetvis kela med Sixten! :-)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom klarar sig bättre än man tror, ligger nog oftast och sover när matte är iväg :)

Håller tummarna för att du får jobbet / Kram

2008-10-14 / 20:42:22     URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Låter spännande med jobbet! Lycka till!

Du.. tänkte på fredag.. är det knytis som gäller eller? Skulle behöva veta vad vi skall ta med - har torsdag o fredag rätt fullbokade..

Kram!

2008-10-14 / 23:35:16     URL: http://blogg.meandmyhome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?