Måndag 24/11.


Sitter i soffan och inväntar trevligt besök! Vi ska kolla film!

Igår var jag hemma hos föräldrarna i Öa. Verkligen mysigt att komma hem en sväng.
Mamma bjöd på god mat och vi fick tid att snacka.
Sen åkte jag och småbröderna till idrottshallen och tittade på volleyboll. Tyvärr förlorade Lugi och det var inga muntergökar som jag fick skjuts av till Lund. Men det är ju förståeligt när man just har förlorat en match...

Idag har jag jobbat första dagen på nya jobbet.
Alltså mitt extra jobb.
Huvudet känns fullproppat med en massa viktig information som jag måste lära mej.
Men i det stora hela kändes det bra och spännande!

Nehe, nu ska jag avsluta detta och sätta mej tillrätt så hoppas jag att mitt trevliga sällskap snart dyker upp.
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

har du också börjat på nytt jobb gumman! vad är det för nåt?

trvis du bra i stora staden?

kramar

2008-11-25 / 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?