7 saker om mej.


  1. Jag har över 30 par skor. Kanske t om 40...
  2. Jag dansar helst till schlagermusik.
  3. Jag sover alltid naken. Om jag är hemma i min egen säng i alla fall...
  4. I min handväska finns det alltid: mobil, plånbok, nezeril, tuggummi, busskort, pass, nycklar och en mängd olika läppglans.
  5. Om jag skulle få veta att imorgon va min sista dag i livet skulle jag råna en bank och sen hyra en helikopter och resa runt till alla mina vänner och låta dom veta hur mycket dom betyder för mej.
  6. Överst på min önskelista står: En man. En BRA man.
  7. Nästan ingen tror att jag faktiskt nått den höga ålderna 30. (I förra veckan blev jag tvungen att visa id för en kollega eftersom hon verkligen inte kunde tro att jag var 30. Numera går jag under smeknamnet Tretti, kort och gott, bland några av kollegorna...)

Blev ju utmanad av Elin för ett tag sen och nu fick jag tummen ur.
Elin, du är en av dom som skulle få besök av helikoptern. Ska banne mej träffa dej innan jag trillar av pinnen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?