What to eat?



Somande i soffan. Just vaknat och känner mej en aningens seg nu.
Måste gå till Hemköp och handla lite. Bland annat något till att äta ikväll, men jag har ingen aningen om vad jag är sugen på. Eller rättare sagt: jag är inte sugen på nått...

Det är illamåendet tar knäcken på mej.
På jobbet har vi frukost vid halv 10. Jag brukar vara dödshungrig då och de två mackorna som serveras slinker ner fortare än kvickt.
Idag tog jag två tuggor och ville sen inte ha mer.

Till lunch åt jag lite potatisgratäng, en tredjedels korv och en halv kotlett.
Inget vid fikat.
Och ikväll måste jag ju stoppa i mej nått. Men vad?
Jag brukar aldrig ha svårt för att äta...är liksom glad i mat.

Ja, ja...det vänder nog snart hoppa jag.
Kommentarer
Postat av: Elin

självklart blire hockey... men jag vet inte hur det blir med jobb, måste ju till lilla pappa

2008-05-16 / 19:07:22
Postat av: Anonym

Nej han är inte sämre. Laget är väl oförändrat. Sitter i bilen, anlände precis till kalix. Ska överraska mina syskon och min pappa :)

2008-05-17 / 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?